ammi's

*Alla svordomar som finns*

VANLIGA DAGAR Permalink0

Fyfan vad förbannad jag blev häromdagen.. Skrev ett aslångt inlägg om Andreas och mig på vår årsdag. Det längsta inlägget jag skrivit på något år kanske. Men vad händer? Jo när jag väl är nöjd med min långa text och ska publicera, så börjar appen lagga och det typ laddas men slutar aldrig.. I över en timma väntade jag på att den skulle "ladda klart", allt för att inlägget inte skulle försvinna. Har även mejlat blogg.se för att kolla med dem om det på något sätt sparas så jag kan få tillbaka min text, men det är väl inte så stor chans. Var såååå himla ledsen.

Berättade för Andreas och han var ledsen med mig och fick trösta mig. Det är sådana saker som får en att vilja sluta blogga helt. Det är inte första gången bloggappen är konstig. Och nu när jag ska blogga tänker jag bara på min superlånga text som jag aldrig kommer kunna skriva likadan..

Jaja, grattis min älskling på vår årsdag häromdagen ❤️ Jag är jätteledsen att du inte fick chansen att läsa mitt långa inlägg om hur jag ser på oss ❤️

Till top