ammi's

Vad hände?

VANLIGA DAGAR Permalink0
Alltså, jag hänger inte med riktigt i mitt egna liv just nu, hahah. Jag och Andreas har pratat ett tag om att skaffa större lägenhet, typ byta denna mot en större hyreslägenhet då. Så vi har letat och letat och det har ju gått sådär. Sen för några veckor sen så sa Andreas föräldrar att dom kan hjälpa Andreas ta lån och köpa en bostadsrätt istället, om vi hittar en bra dvs. Jag tänkte ju att det kunde ta månader eller år att hitta en bra bostadsrätt att köpa, men nehe, förra veckan hittade Andreas föräldrar en som skulle passa oss. En central 2:a på 57 kvm och inglasad balkong (rena drömbalkongen). Andreas och jag gillade också lägenheten väldigt mycket. De var på visning och allt, och sen helt plötsligt började de delta i budgivningen, och SEN BARA LA DOM VINNARBUDET. Allt gick så jävla fort, hahah. Så nu har jag och Andreas blivit med bostadsrätt, hur sjukt är inte det? Jag har bara sett bilder, så har inte sett den IRL eftersom allt gått så sjukt fort. Ska lägga upp bilder här när jag hittar dom igen!!! SÅ JÄKLA TAGGAD!
 
Tänk att jag och den här killen flyttar ihop i bostadsrätt <3
 
 
Till top