ammi's

En helt vanlig lördag

VANLIGA DAGAR Permalink0

Idag vaknade jag alldeles föööör sent. Men drabbades av lite drama i natt så somnade nog inte förrän kl 10 imorse, jobbigt värre. Men det är sånt som hör till livet helt enkelt. Idag är det därför lugnare här hemma än i ett kloster, hahah. Är helt död. Har kollat på finalen av Mello trots att jag inte någon av deltävlingarna, men tyckte att en helt okej låt vann iallafall! Den var lite fyndig med showen och allt 😊


När man lika gärna kollat på ett typiskt svenneprogram kan man lika gärna köra all in och kolla på Lets dance också, haha! Har det mest i bakgrunden typ, lite mysigt sådär 😂


Måste dela med mig av vidrigaste kommentaren jag fick på min säng-annons jag la ut.. Trots att killen trodde han var charmig så fullkomligt kokade jag och skrev att sånt inte är okej att skriva. Fick då sjukaste svaret tillbaks, på sandlådenivå haha.... Kan tillägga att min sambo aldrig varit på ett gym så vet inte vad han yrade om 😂 synd att kommentarerna blev borttagna, men admin kickade iallafall killen.. Alla tjejer måste sätta ner foten när det gäller sexistiska kommentarer! Girlpower!!!
Till top