ammi's

Lonely, im soo lonely

OUTFITS/JAG JUST NU, VANLIGA DAGAR Permalink0

Andreas är i Hovden i Norge nu och åker skidor, han åkte i onsdags kväll, tror inte jag skrivit det? Var väldigt smart att jag laddade ner The Sims 3 som tidsfördriv kan jag säga, hahah. Har Pets-expansionen också! Kan bli väldigt rastlös av att spela i längden, men så länge man hittar på nya saker att göra i spelet så är det riktigt kul faktiskt! Tror aldrig man blir för gammal för The Sims, haha. Så idag har jag ägnat mig åt att fixa ingredienserna till ambrosia och sedan tillaga det (så att simmen typ kan ha evigt liv osv). Vill också göra en hästgård eller nåt typ, ha en massa djur iallafall! Haha, sorry om ni är ointresserade..


Annars då? Kom på att jag inte lagt upp talet jag höll på pappas bröllop, så det ska jag göra snarast. Ville dock ha lite bilder från systemkameran till det inlägget också men Isak har dom bilderna.. Aja! Finns nog även lite mellandagsrea-fynd som jag glömt att visa..



Till top