ammi's

Urinvägsinfektion med mera

VANLIGA DAGAR Permalink2
Jag behövde aldrig besöka Kvinnokliniken för jag insåg vad det var för "fel" på mig, haha.. Har urinvägsinfektion för femtioelfte gången i mitt liv, och magsmärtorna jag hade berodde på att min "tjejmage" satt igång normalt igen efter flera år med p-piller. Så med alla symtom jag hade i förr går blev jag förvirrad och trodde det var något allvarligt! Slutade med pillrena för 2 veckor sen ungefär, för jag vill testa någon/några månader utan dem och se hur stor skillnad de gör på en! Har nämligen sjukt lite motivation nu för tiden och är även hungrig 24/7, sover till och med dåligt ibland för jag kan bli ashungrig på natten..
Hungern/aptiten minskade faktiskt direkt när jag slutade. Häromdagen vaknade jag och insåg att jag inte ätit sedan lunchtid föregående dag, hahah. Har inte behövt några rutiner när det kommer till matintag, utan har ätit när jag varit hungrig, vilket var typ hela tiden! Så nu får jag helt plötsligt se till att jag inte glömmer bort att äta istället. Helt sjukt vad p-piller gör med aptiten alltså!
 
Glossybox tröstar bra när man är sjuk i urinvägsinfektion!
#1 - - Anonym:

WHAT!!! omg det kanske jag med skulle då..... Har EXAKT samma! Äter hela tiden för jag är fan med hungrign, HELA TIDEN. Shit alltså! Detta kändes som en uppenbarelse typ 😂 Linnea har skojat med mig om att vi har bytt aptit för jag äter hela tiden nu och hon inget typ pģa magkatarren. Ska nog också sluta då med ppiller, man har ändå hållt på i mer än 7 år 🤔

#2 - - Amanda:

Hahahha omg!! Så hör man om andra som inte alls blir mer hungriga av p-piller, och man ba tänker att de anar inte hur lyckligt lottade de är 😩 Har fan gått upp typ 5 kg det senaste året, förut brydde jag mig inte om jag fick lite mer kurvor, men nu är jag typ inte bekväm i bikini på samma sätt som förut 😑 Ja men testa ett uppehåll iallafall och se om hungern försvinner! 😃

Till top