ammi's

Är det inte det ena...

VANLIGA DAGAR Permalink0

Så är de det andra.. Haft en rätt turbulent jobbvecka faktiskt 😂 i början mådde jag bra, sen var jag sviiiintrött med huvudvärk på onsdagen. Åkte hem och la mig nästan direkt efter jobbet så jag fick 12 timmars sömn den natten, haha. På torsdagen var jag lite piggare igen, hade bara huvudvärk, men när jag kom hem på eftermiddagen insåg jag att jag åkt på världens förkylning och var helt död verkligen. Hade knappt märkt det på jobbet för då tillåter jag mig typ inte ens att känna sånt, så det bara exploderade hemma.. Sjukanmälde mig faktiskt inför igår, fredag. Tur var väl dock det, för när jag skulle ta hand om världens diskberg här hemma (som vuxit pga jag jobbat), så kräktes jag av lukten av sur mjölk?!?! Trodde direkt att jag fått magsjuka som går på förskolan, men det försvann lika plötsligt som det kommit. Väldigt märkligt haha. Min kropp bara protesterar mot allt jobb, och nej jag är inte gravid 😂 Nu är jag iallafall ledig några dagar, har ju helg givetvis. Nästa torsdag ska jag vicka några timmar, men får se om de kanske kallar in mig fler dagar! 

Till top