ammi's

Paret som suger på att planera

ME, MYSELF & I, VANLIGA DAGAR Permalink0

För 2-3 dagar sedan eller nåt fick jag reda på att Andreas skulle flytta igår, fredag alltså 😂 Inte för att det var något problem, eftersom jag typ hade packat med än honom, (packade massa nödvändiga saker typ köksgeråd, mattor, gardiner, lampor, ljus osv som jag hade dubbelt av). Det visade sig komplettera de grejer han hade att ta hemma, så det var verkligen tur att jag fixade det, haha! Så nu är han faktiskt helt inflyttad. Sen behövs det självklart köpas endel och även hämtas lite mer från min lägenhet, så ni får se bilder när allt ser bättre ut! Men det var snabba ryck igår iallafall, haha. Upptäckte även idag att det finns ett gym nere i källaren, eller ja, några maskiner 😂 Sjukt najs ju, kanske kan få mig att börja träna igen!


Nog om det. Idag åker jag till mammsen och får träffa kusin Elina för första gången på väldigt länge 😍 Blir sjukt mys och trevligt! Måste sätta fart och göra mig iordning nu dock, haha. Är jättetaggad iallafall! Och såklart på att träffa fina familjen också ❤️




Till top