ammi's

Nattuggla

INREDNING Permalink0

Uppe mitt i natten som vanligt 🙄 Tur att jag inte har skola imorgon iallafall! 

Dagen har gĂ„tt till att fixa och trixa i Andreas lĂ€genhet, och jag Ă„kte Ă€ven hem en svĂ€ng till min lĂ€genhet och hĂ€mtade grejer och lite sĂ„dĂ€r. Det gör rĂ€tt ont i hjĂ€rtat att Ă„ka till min fina lĂ€genhet, kommer ju förmodligen behöva sĂ€ga upp den eller hyra ut i andrahand. Jag kĂ€nner mig inte direkt hemma pĂ„ denna sidan av stan (Öster), hittar inte i omrĂ„det eller nĂ„t. Saknar mitt VĂ€ster och allting dĂ€r, buhu 🙁 Jaja! FĂ„r se hur det blir, hoppas hyresvĂ€rden tillĂ„ter andrahandsuthyrning sĂ„ jag slipper sĂ€ga adjö helt till lĂ€genheten.

Idag var det iallafall smÄfix som gÀllde, typ. Vi hade inte fÄtt upp nÄgra gardiner, de lÄg kvarliggandes i en pÄse. SÄ jag tog en svÀng till Busfrö och köpte gardinstÀnger! Blev Àven tvÄ tavlor till köket, ljushÄllare, tvÄlpump, en liten plast-kaktus och hushÄllspappershÄllare. Jag tog massa kort i affÀren osv, sÄ fick Andreas vÀlja, haha. Det var lyckat!

HĂ€r Ă€r de första bilderna frĂ„n inuti lĂ€genheten iallafall! TyvĂ€rr fĂ„r jag inte bestĂ€mma helt över inredningen, som förut, men jag gör mitt bĂ€sta 😅

Till top