ammi's

Välförtjänt helg!

VANLIGA DAGAR Permalink0

FYFAN vad trött jag varit de senaste dagarna, knappt orkat gå ut med Milton, så Andreas har fått ta honom endel, haha. Anledningen till att jag varit så trött är skolan. I onsdags hade jag examinationsseminarium, i torsdags grupparbete hela dagen då vi spelade in en "talkshow", och igår hade vi heldag med redovisningar då vi visade vår talkshow och sådär. Så det var väldigt roligt!

Var dock väldigt nära på att försova mig totalt igår. Andreas väckte mig 40 minuter innan jag började, och frågade om jag inte skulle gå upp. Jag var totalt förvirrad och kollar på klockan och blir helt chockad. Jag har alltså stängt av alarmet HELT, i sömnen?! Detta har ALDRIG hänt mig tidigare. Jag brukar ha full kontroll och vaknar direkt när alarmet går, och trycker på snooze isåfall, men igår hade jag alltså stängt av det. Har dessutom verkligen inget minne av att alarmet ringde? Frågade Andreas och han intygade att mitt alarm hade ringt och allting. Så jävla läskigt.. Har aldrig förstått mig på människor som sagt att de stängt av alarmet i sömnen, men nu har det hänt mig för första gången. Sån himla tur att Andreas väckte mig, annars hade jag haft en väldigt arg grupp i skolan, haha.

Kolla Milton i bakgrunden haha! Ser ut som en liten spökhund.
Till top