ammi's

Helgen

OUTFITS/JAG JUST NU, PARTY PARTY!, VANLIGA DAGAR Permalink0

Så trött efter helgen, haha. Vänt på dygnet lite, får lägga mig tidigt ikväll och försöka vända tillbaka det! I fredags blev det utgång med Andreas och Danne. Första gången på flera månader som jag var på krogen! Självklart var det helt dött för att det var helgen innan löning, haha.. Men vi stannade en stund och jag sänkte en 6:a tequila, och sen gick vi vidare till hemmafest istället! Var där ända till in på småtimmarna, hade jättekul verkligen. Dagen efter var jag sjukt trött och hade lite bakisångest. Tittade på två filmer på 3:an bland annat. Brukar nästan aldrig kolla film men det är något speciellt med att kolla filmer som går på tv! Mysigare på något sätt. Den ena hette The Rebound och var faktiskt den bästa jag sett på länge! Rekommenderas.

Idag har vi varit en sväng hos Andreas föräldrar i Tenhult och fikat och tjötat lite. Får bli söndagsmys resten av kvällen. Hoppas på att veckorna går snabbt nu fram till den 5:e december då det händer något jättekul! 🙈 Får skriva om det nästa gång ☺️

Till top