ammi's

Snart sommarlov!

SHOPPING Permalink0
Bara tvĂ„ veckor skola kvar nu 😃 vet inte vart tiden tar vĂ€gen? Gjort mer Ă€n hĂ€lften av min utbildning nu, alltsĂ„ tvĂ„ Ă„r. Om ett och ett halvt Ă„r Ă€r jag legitimerad förskollĂ€rare. KĂ€nns sĂ„ konstigt! Vill nĂ€stan inte ta examen för trivs sĂ„ bra med att gĂ„ i skolan. Det passar mig som Ă€r lat, hahah. Det lĂ„ter nog konstigt, men att jobba heltid Ă€r ju nĂ€stan döden. Kan inte pĂ„stĂ„ att jag lĂ€gger ner mycket tid pĂ„ skolan.

Helgen var vĂ€ldigt bra för övrigt! Mors dag-firande, fest med vĂ€nner och Jönköpings stora vĂ„rmarknad. Fyndade lite pĂ„ den men orkade inte gĂ„ dĂ€r sĂ„ lĂ€nge pga allt folk. Har shoppat lite vĂ€l mycket det senaste Ă€ndĂ„, pĂ„ second hand dock. ÄLSKAR second hand. Man kan verkligen hitta grejer i nyskick som typ ingen annan har. Fyndade bĂ„de kappa och vĂ€ska förra veckan. VĂ€skan var helt ny med plastskydd och prislapp pĂ„. Vill nĂ€stan inte shoppa i vanliga affĂ€rer lĂ€ngre. Har Ă€ven lĂ€mnat in massor med klĂ€der pĂ„ second hand för jag orkar inte sĂ€lja pĂ„ loppis-sidor. Man fĂ„r 50% av loppispriset in pĂ„ kontot nĂ€r klĂ€derna sĂ€ljs, sĂ„ det Ă€r faktiskt asbra. Dessutom Ă€r det sĂ„ mycket bĂ€ttre för miljön. Mer grön shopping Ă„t folket!

HÀr Àr jackan/kappan jag fyndade för 60 kr pÄ myrorna!

Och nya vĂ€skan som jag ÄLSKAR. 150 kr och dĂ„ var som sagt prislappen och allt kvar! Den var frĂ„n oasis frĂ„n början 😍
Till top