ammi's

Söndagsångest

ME, MYSELF & I, OUTFITS/JAG JUST NU, VANLIGA DAGAR Permalink0
Imorgon börjar dagen kl 08:30 med redovisning i skolan... Ni som känner mig vet hur jobbigt jag tycker att det är, men det har blivit betydligt bättre sedan det första året på högskolan. Då kunde det vara så illa att jag inte kunde äta överhuvudtaget dagarna innan redovisningen, hade sån ångest och fick inte i mig något. 

Nu för tiden går det betydligt mer smärtfritt för jag har lärt mig att priotera vad jag lägger energi på. Tycker fortfarande det är jobbigt, är rädd att jag ska göra fel eller få hjärnsläpp.. Har så höga krav på mig själv. Men samtidigt bryr jag mig inte ett skit om vad andra tycker/tänker om mitt deltagande i redovisningen som varar kanske 5 minuter. Det är inte värt att må dåligt över. Så länge jag deltar så blir jag godkänd, och HUR mitt deltagande blir är inte relevant egentligen. Man gör ju alltid sitt bästa. 
Imorgon ska jag förmodigen kolla in en ny affär i stan med Erica, så får tänka på det istället, något att se fram emot.

Lite bekymrad tjej. Men det ska nog gå bra! Om det går dåligt säger jag bara fuck it och är glad att jag vågade ändå.
Till top