ammi's

Saknar hemmafester!

ME, MYSELF & I Permalink0

Perfekt låt från Maskinen just nu, har dock inte hemmafest heller men saknar det, var längesen!

"Sätter mig i sängen med ett ryck
Med min älskling oh shit vilken lyx
Festen den går över styr i mitt hus
Så varför ska jag gå ut?

Adidas Vasuma och guld
Som checkar från U-land i skuld
Du får ta några piller för vår red bull är slut
Men varför ska vi gå ut?

Varför ska jag gå, varför ska jag gå Varför ska jag gå ut?
Varför ska jag gå, varför ska jag gå Varför ska jag gå ut?
Varför ska jag gå, varför ska jag gå Varför ska jag gå ut?
Varför ska jag gå, varför ska jag gå Varför ska jag gå ut?

Jag är satt till denna jorden för att njuta
Jag har försökt men jag kan inte sluta
Klubbarna kan aldrig få så här bra ljud
Så varför ska vi gå ut?

Jag mins att en gång i tiden
Kände jag en vän ifrån bygden
Som jämt hade brännvin i kylen
Och alltid riktigt gött sväng i frisyren

Han satt mest hemma och myste
Han hade pengar och vänner för livet
Även om dom jämt var på lyset
Och sa varför ska vi gå ut?"



Till top