ammi's

Hemtentatider

VANLIGA DAGAR Permalink0
Imorgon vid midnatt är det dags för hemtenta-inlämning igen.. Är sååå stressad just nu. Den här hemtentan har varit extra knepig tycker jag, handlar om hur man ska bemöta barn i förskolan som har särskilda behov osv. Det har jag inte så mycket erfarenheter av än, så man får läsa läsa läsa om det för att kunna skriva något. Har krigat mig fram till nästan 3 sidor text nu, och började i förrgår.. Så ja, man fastnar rätt ofta och länge.

För övrigt är jag i Linköping hos mamma och bror 😊 Mammas kille är i Pheonix på jobbresa, så avis.. Är jättefint väder där. Lite tråkigt att jag måste plugga när jag väl är här hos dom, men får nog mer gjort här ändå än hemma. Trots att hundar och katter distraherar en genom att typ gå på laptopen så är det inte lika distraherande som en gullig sambo som typ vill se film ☺️ Nu måste jag fortsätta, tjing!

Till top