ammi's

Sommardagar flyger förbi

PARTY PARTY! Permalink1
Idag var jag tvungen att åka ut till Habo för att lämna tillbaka en kursbok som jag lånat på biblioteket där! Hade lånat om den på internet fyra gånger för jag inte orkade åka ut dit, men nu fick jag inte låna om den mer så var tvungen att åka, haha. 

Passade även på att handla lite smått och gott där. Fanns en klädaffär med lite sommarrea, så där hittade jag en tröja. Sen gick jag in i en hobbyaffär typ som var jätterolig! Fanns allt möjligt. Köpte lite olika reagrejer och även läderband och pärlor till att göra egna armband. Tänkte framförallt göra ett till Andreas, han älskar läderarmband och träpärlsarmband.. Dock lyckas han alltid göra sönder dem med träpärlor, och läderarmband är så JÄVLA dyrt så var perfekt att köpa sånt man kunde göra själv!! Blev även ett till mig, hihi.

Annars då? Helgen gick sjukt snabbt.. I fredags åt jag och Andreas middag här med Erica och Danne, och i lördags kom kusinerna med deras kompisar hit och festade!! Jättekul, vi ses ju inte så ofta. Egentligen var jag inte ens sugen på att festa, men ville verkligen träffa dom och umgås. Så vi drack och förfestade här, och sen drog dom ut på krogen. Jag stannade hemma dock, var inte så sugen på krogen utan var nöjd med "kvalitetstiden" jag fick på förfesten, hihi!






#1 - - Anonym:

Olika ankelstrumpor.. går bort..

Till top