ammi's

Rosenrot

OUTFITS/JAG JUST NU, VANLIGA DAGAR Permalink0

Vaknade vid Andreas första alarm imorse, kl 05:30. Kunde inte somna om efter det, är helt chockad haha! Igår var jag svintrött så tog lite vitaminer och kosttillskott, bland annat rosenrot som jag köpte för ett tag sen. Det ska vara väldigt uppiggande så funderar på om det är därför jag är så morgonpigg idag. Ligger och kollar på Nyhetsmorgon och har tvättid. Är knappt något folk i huset eftersom alla har sommarlov och åkt hem, så kan typ tvätta när jag vill!

Annars då? Har inte så mycket att göra på dagarna förutom att typ städa och greja. Ska inte säga att jag avundas dom som jobbar, men det suger lite att vara HELT ledig. Har knappt några pengar heller, haha. Har smsat flera förskollärare jag känner och sagt att jag kan jobba hur mycket som helst, ifall de behöver vikarie. Behovet verkar dock vara lågt nu på sommaren.

 
 
Till top