ammi's

Dygnat!

OUTFITS/JAG JUST NU, VANLIGA DAGAR Permalink0

Jag och Andreas har vänt på dygnet så sjukt mycket det senaste! Till och med så illa att vi inte sett mycket av dagsljuset under vår vakna tid, och det blir man ju ÄNNU mer trött av, fy 😞 Mörkret är verkligen det värsta med den här årstiden, och att naturen är så grå och livlös.. Kylan och snön gillar jag faktiskt i jämförelse då 😅 Idag, eller i natt, bestämde vi oss iallafall för att dygna så vi kan vända tillbaka dygnet igen och förhoppningsvis vara vaken under alla ljusa timmar, haha! 


Sagt och gjort, vi gav oss f*n på att inte somna, så jag körde tvättid kl 08-12 imorse, och sen drog vi till A6 för att handla de där sista små julklapparna som man kommer på i sista minuten typ! Andreas erkände att han inte köpt någon julklapp till mig så han sa att jag fick välja något fint i en affär istället, hahah. Han är underbar på alla sätt men särskilt mycket fantasi har han inte alltid ❤️ Iallafall så sa jag typ lite på skämt att jag önskade mig ett dubbeltäcke (vilket är svindyrt), så att vi kan sova mysigt utan att någon av oss råkar sno allt täcke, hahah! Andreas tyckte det var världens bästa idé, så det slutade med att vi köpte ett gemensamt på Ikea, (påslakan till det var ju inte heller särskilt billigt för övrigt..)

Förstår inte varför jag/vi inte tänkt på det tidigare! Eller jag har tänkt på det men aldrig nämnt det för Andreas. När vi bäddade sängen hemma sen så tyckte han att det var det bästa vi investerat i vårt förhållande, "vårt första, gemensamma täcke" sa han. Så söööt hahah! ❤️ Julklappen till mig fick bli något annat, som ni kommer få se 🤗

Till top