ammi's

Enda lugna dagen

VANLIGA DAGAR Permalink0
Nästan inte varit hemma någonting denna vecka känns det som, har åtminstone knappt haft en lugn stund! "Jobbat" heltid och varit svintrött. Dessutom haft problem med att sova fastän jag varit så trött. Blev förkyld i slutet av veckan också, så det har varit lite kämpigt! Men annars trivs jag bra på avdelningen, barnen är så charmiga och goa. Igår var det planerat sedan länge att åka till mina storasyskon över dagen. Först hjälpa storasyster med att flytta, vilket var lite smått jobbigt när man har världens sömnbrist och precis varit förkyld, men jag tog mig igenom det, hihi! Efteråt skakade armarna och allt möjligt, var så trött i dom, haha. På eftermiddagen var det dags för kalas för min brorsdotter som fyllde 10 år! Fick jättegod smörgåstårta och hade trevligt. Var dock väldigt trött efter veckan och flytten som sagt. När jag kom hem på kvällen kollade jag lite TV och sen däckade jag rätt tidigt och sov säkert 12 timmar, välbehövligt!

Lånar en bild från igår som min svägerska tog! Mina storasyskon sitter på varsin sida av pappa, sen är det jag på hörnan och Isaks bakhuvud, haha.
Till top