ammi's

Bakis på en tisdag

PARTY PARTY! Permalink3
Blev lite (mycket) fest igår, haha. Skulle egentligen till måndagsklubben för första gången i år, men vi blev så fulla så vi stannade kvar på förfesten hos Danne. Andreas och Elin stannande också så jag klagade inte! Hade jättekul verkligen, men blev rätt full och jag får sån ADHD då. Vi lagade mat och scones, haha, sen skulle jag diska det vi använt men det slutade med att jag diskade ALLT från festen, och plockade undan burkar osv. Tog nog minst 45 minuter. Får såna ryck ibland, om jag påbörjar något så slutar jag inte förrän allt är klart, haha. 

Sen gick jag och Andreas hem till mig, cirka 2 km. Det var minst sagt ett äventyr, haha. "Vållande till annans thug life", hahah. Sjukt bra kväll som sagt. Vaknade lagom bakis imorse men som tur var hade jag världens bästa kille vid min sida. Varit med varandra i 7 dygn nu, hur orkar vi? Haha..






#1 - - storasyster:

Finaste du. Gillar outfit:en. Ny bf?

#2 - - Amanda:

Sv: Tack!!! Fast var inte riktigt seriös med hatten, haha! Det var en killkompis hatt :D ser ut som nån rik engelsk kvinna från förr i tiden, haha. Ja jag har ny kille med, han är bäst :) vi får ta ett uppföljningssamtal på telefon snart! Kram

#3 - - storasyster:

Haha! Kul m hatten. Rik-tjej-på-safari look. ^^ Menade dock den andra, utan hatt, looken. :)
Vi får absolut pratas vid snart! Läst om eran resa...härligt! Fattar inte hur ni orkar festa så mkt. Haha! Väl glömt vilken energi man har i din ålder. ^^

Till top