ammi's

Helgen

PARTY PARTY! Permalink0
Hade världens bästa helg!! Om jag ska skriva om allt roligt som hände så skulle inlägget bli längre än Bibeln, hehe. Det var insparksfestivalen i fredags, var sjukt kul, men synd att bara studenter fick vara där. Dom sålde bara öl och cider också, så jag smugglade in lite sprit i BH:n, hihi. Det var totalförbjudet egentligen. (Robin, bli inte arg om du läser detta). Maskinen avslutade kvällen på scenen och FAN vad fett det var. Tyvärr dog min mobil precis när dom började spela, men det kanske var lika bra. Blev så inne i spelningen att jag nästan grät när dom spelade mina favoritlåtar ❤️

Även i lördags blev det fest och utgång, med inga mindre än mina kusiner! Också superbra kväll, hoppas dom åker hit oftare 😃 dock blev jag och Elina utkastade från krogen för vi kissade på pissoaren, HAHAH, men vi garvade mest åt det.. Vakten var så sjukt arg på oss, vet inte vad det var för fel på honom. Han typ drog oss genom halva krogen och skrek på de andra vakterna att de inte fick släppa in oss igen, men vi gick en runda, berättade för polisen om hur vi blivit behandlade, och sedan lyckades vi komma in igen! Tar ett tag innan jag glömmer den kvällen, haha.




Till top