ammi's

Det regnar och det slutar aldrig

VANLIGA DAGAR Permalink0
Efter solsken kommer regn antar jag. Buhu. Vill inte ha höst. Eller vill jag det? Lite mysigt med jacka, vantar, mörker osv. Eller nej... Det är det inte. Usch och fy. 
Men hur mörkt det än blir (både ute och psykiskt). Så har jag världens bästa familj och vänner som skiner upp tillvaron ❤️ Och framför allt, världens bästa kille som har spenderat nästan all sin lediga tid med mig det senaste, och jag kan inte tacka honom nog för det. Han är bäst verkligen, jag vet inte ens om jag förtjänar all kärlek han ger mig. Han är nog min största motivationskälla just nu, och jag är övertygad om att hösten, skolan och mörkret inte kommer bli något problem så länge jag känner såhär. Allt känns så mycket tryggare och roligare än innan! ❤️

Vi är bäst!
Till top