ammi's

The only risk is that you'll go insane

OUTFITS/JAG JUST NU Permalink0
Glad kristihimmelfärdsdag (???) eller något! Är dock som en helt vanlig dag för mig, förutom att det inte går några bussar till gymmet, suck.. Kom nyss in från att ha solat några timmar iallafall! Lyckades även bli pissad av en pissemyra... wait for it.. på LÄPPEN! Låg nämligen på en dyna på gräset och solade ryggen, och hade då ena kinden mot dynan, och där kröp en pissemyra som förmodligen klämdes vid min läpp. Så det har varit rött där i en halvtimma nu och svider sjukt mycket.. 

För övrigt fick jag min glossybox igår, ska visa senare eller imorgon! Såg att jag bara bloggat varannan dag nu typ, så får skärpa mig lite. Är mindre nöjd med glossy-innehållet denna månad iallafall, kommer motivera varför!

Gårdagens.. Det är ett par kostymbyxor (typ) som jag gjorde om, köpta på rea för 50 spänn för ett bra tag sedan. Dom hade en stor rosett i midjan förut men jag sprättade bort den! Tyckte det blev en snygg outfit faktiskt, typ lite uppklädd fast ändå avslappnat.
Till top