ammi's

HÄR KOMMER BILDERNA

KROATIEN 2010 Permalink3
Har närmare 2000 bilder, kanske ska lägga upp
alla som en megabildbomb? Aa... fast ne ;)
Dessa får duga, den som inte är nöjd får smisk :)

Dag 1:

Riktig turistbild i Tyskland, på nedresan ;) ser inklippt ut med.


Jag utanför nåt matställe i södra Tyskland. Sliten var man, sov hela bussresan typ, hah!


Jag och Elise. En glad tjej på samma bussresa! :)
Charmig bild asso.

Dag 2:
Alperna på avstånd, i Slovenien. Glömmer aldrig känslan av att vakna upp
i bussen sisådär kl 05 på morgonen, och se upp på snöbeklädda alper i gryningen. Sjukt mäktigt!


Kroatien!


Framme vid hotellet.


Jag och mamma traskar ner mot hotellets badställe.
Det var sjukt fint väder hela veckan förresten, som ni kanske ser :)
30 grader i skuggan och över 40 i solen som stekte på hela tiden.


Nedanför hotellet!


Utsikten från vår balkong.

Dag 3:

Stek på vår favvostrand :)



Dag 4:

Ännu mer stek på stranden!


Hittade en sånhär vidrig sak på balkongdörren med.

Dag 5:

Vi begav oss till Baska, en av dom finaste stränderna på ön :)


Mot stranden!


Helt underbart.




Gulligt.

Dag 6:
- Inga bilder -

Dag 7:

Vi åkte till sjöarna och vattenfallen vid Bosniska gränsen.
Jag är brunare än mamma, hehehöhöhöhihihi! ;)




Tog hur mycket bilder som helst härifrån, det var helt sagolikt.
Orkar dock inte visa alla.

Dag 8:

Egobild på hotellrummet, ser ut som en blatte på denna bild... skyller på kameran ;)


Random bild.


Shopping vid hamnen.

Dag 9-10:

Hemfärd


Alperna igen, denna gång i Österrike.


Mina fötter efter bussresan, så vidrigt svullna!
Ser ni att dom typ är helt raka i fotleden?
I vanliga fall går det ju inåt vid fotleden, och man ser kulorna typ.
Men här var mina fotleder lika tjocka som benen nästan.
#1 - - Big sis:

Vad mer kan man säga än; Underbara bilder!

Vet inte om jag hade klarat av värmen, men lite avis e jag allt. :)

#2 - - Big sis:

ps. stackars dina fötter! =(

#3 - - ammi - svar till syster:

visst är dom! :) systemkamera är ett måste.

hahaa, mjo värmen var lite jobbigt, men då fanns det ju ett svalkande hav att doppa sig i! :)

Haha, svullnaden på mina fötter har gått ner nu som tur är, men det var läskigt faktiskt ;o

Till top