ammi's

PMSPMSPMSPMS

VANLIGA DAGAR Permalink3
Vaknade (på fel sida) för en halvtimma sen efter att ha drömt
massa mardrömmar, typ att jag failade totalt med mina betyg
och tappade tänder som en gammal kärring. Inte kul!
Är fett sur/depp/emo idag, vet inte riktigt varför.
Kombination av PMS och att det är söndag kanske?

Dessutom måste jag städa sen och plugga till tyskaprov.
Asså fyfan, jag orkar inte. Vill bara lägga mig i sängen och
dra täcket över mig, sova till sommaren typ.

Aja, nu ska jag nog fixa naglarna, lyssna på hardstyle och
mumsa i mig lite av min Ben & Jerry's.
Det borde nog hjälpa :)

Ben & Jerry - the only two men who understand a woman.





#1 - - Storasyster:

Du har SÅ rätt! Dom enda männen som förstår sig på kvinno. xD

Älskar den där med chocolate chip!!

Har du provat Balleinas nya med kladdkaka?

Helt otroligt goda o ännu mer när man doppar dom i kaffe eller mjölk!

#2 - - Anonym:

Hahaha ja, det är ju verkligen så! :D

Jaså, chocolate chip har jag faktiskt inte smakat,

tycker vanligtvis inte om chokladglass :)

men det kan ju vara annat med ben & jerrys, haah.



Jaaa, dom nya ballerina har jag smakat, käkade ett helt paket som fredagsgodis, hahah :)

#3 - - Storasyster:

E inte mkt för glass myself, men Ben and Jerrys e juh himmels sänt! =D

Du måste bara smaka Chocolate Chip!

Ställ in paketet utan lock i micron ngr sekunder så den blir lite mjukare. Mmmmmums!!! =D

Till top