ammi's

GAMER-AMMI

ME, MYSELF & I Permalink4
Hej allihopa!
Sitter här och camar nu med mitt nya älsklings-headset :)
En jag camade med sa nyss bah; "Vad var det där för skugga?".
Jag tror nästan jag dog där faktiskt. Fyfan.

Jaoooo, vad ska man mer säga. Har varit i stan sen typ 12:00 imorse.
Fett duktigt av lilla Ammi att komma iväg så tidigt, eller hur?
Köpte en hel del faktiskt :) så happyface på mig ikväll, verkligen.
Langar bild senare på det jag köpte, tror jaaag :)

Såhär ser jag ut just nu :) Antar att ni fattar att Hello Kitty-headsetet
var ett av inköpen idag ;) Älskar't!
#1 - - Storasyster:

Sicket sött headset! Hello Kitty...

Köpte nya hörlurar själv förr förra veckan. Vanliga svarta, men de påminner om dina. Är super nöjd!

#2 - - ami:

haha ja visst var det sött, rosa är min färg! :D

Billigt var det oxå, bara 400 kr :)

Kul att du är lika nöjd som jag :D

#3 - - Storasyster:

400.- billigt?

Allt över 20 spänn e dyrt. Mina kosta runt samma så jag kände att jag verkligen köpt ngt exklusivt.

Haha!!

#4 - - ammi:

okej du har en poäng där faktiskt :)

men Isaks senaste headset han köpte kostade omkring 800 kr, så jag jämförde lite med det, haha :D

Till top