ammi's

Infektion?

OUTFITS/JAG JUST NU, VANLIGA DAGAR Permalink0

Vaknade kl 08:30 imorse och tänkte "Wtf, varför har jag mensvärk? Det kan jag inte ha nu ju..". Övertalade mig att det var något magknip bara och försökte somna om. Magknipet gick inte över och tillslut stod jag inte ut längre och gick på toa och kollade om jag typ fått mens, men nej det hade jag inte och ska inte ha heller.. Smärtorna tilltog så tillslut låg jag typ och kved i sängen och proppade i mig smärtstillande. Hade även andra symtom som jag inte vill nämna här. Ringde först 1177, som sa att jag skulle kontakta sjukvård direkt, ringde sen vårdcentral och kvinnokliniken. Vårdis sa att jag måste till akuten om det blir värre, och kvinnokliniken sa att de hade tid för mig imorgon. Så kvinnokliniken fick det bli eftersom dom är experterna, har inte så jättestor lust att sitta och vänta på akuten hela dagen heller. Är sjukt orolig för jag misstänker att det kan vara någon infektion i min lilla "tjejmage". Man kan tydligen få det av en hel del olika saker, och jag som bara trodde man kunde få det om man exempelvis gjort abort.. Är skitorolig nu för att det ska påverka fertiliteten osv, men man ska inte ropa hej.. Så jag får se imorgon helt enkelt och vila idag! Hoppas ni där ute mår bra iallafall ❤️


Såhär fräsch är jag dock inte idag, haha..
Till top