ammi's

Lever familjelivet

MIN LILLA MILTON ♥ Permalink0
Har dissat sambolivet med Andreas.. Nej jag skojar, haha! Han har åkt ifrån mig, på skidresa till Åre buhuuu.. I förr går drog han och kommer hem om en vecka exakt, så 9 dygn ska vi vara ifrån varandra! Har som högst varit borta från varandra kanske 2, eller max 3 dygn sedan vi blev tillsammans... Så det är lite ovant! Det som känns mest konstigt är att sova helt själv.. Jaja, ska försöka att inte vara så blödig på bloggen, haha. Ni som är singlar måste tycka jag är skittöntig.
 
Jag har iallafall "flyttat in" tillfälligt hos mamma nu för att passa på att umgås med henne istället. Stannar nog ända till helgen. Så min lilla resväska som jag köpte i Gran Canaria kom till användning redan nu! Det ska ändå bli kul att vara hos mamma, Olle och Isak så länge. Enda nackdelen är att de bor ju på landet med typ 5 km till närmaste busshållplats. Jag tycker om att kunna dra iväg och göra saker, gå på stan och sådär, men jaja. Förutom umgänget med familjen hjälper jag dem att rensa massa grejer här i huset, det behövs verkligen och det håller min rastlöshet borta! Idag tog jag tag i en byrå. Slängde en massa gamla grejer de inte ville ha, och hittade även saker mamma hade letat efter, haha! Bland annat ett 24 karats guldhalsband och ett par glasögon. Så jag är nöjd med mig själv! Det bästa med att rensa är dock att jag själv kan ta över lite grejer som jag behöver/vill ha, hehe.
 


Till top