ammi's

Ärenden i Mullsjö

VANLIGA DAGAR Permalink0
Hade bokat tandläkartid i Mullsjö idag, eftersom min lilla visdomstand börjat se konstig ut. Har frisktandvård så det var helt gratis, så jävla gött. Trodde undersökningen skulle kosta ändå eftersom jag bokat den själv, och det ingår bara 2 undersökningar på 3 år. Men behövde inte betala för den 😃 Tänderna var som de ska också, hade bara fått en liten missfärgning på visdomstanden.

Passade på att klippa mig här i Mullsjö efteråt också, vågar typ inte gå till någon ny frisör i stan, så töntig är jag. Men det är kul ändå för man känner ens frisörer i Mullsjö. Fick samma kille som alltid klipper mig, typ. Han är några år äldre än jag och trots att han kanske bara klipper mig 1-2 gånger om året så minns han saker jag sagt vid det förra frisörbesöket, så coolt haha! Så man känner sig ändå som en speciell kund, hahah. 
Bild på håret kommer nog, men det är inga stora förändringar. Bara mycket fräschare.

Nu ska jag hem till denna killen
Till top