ammi's

Inte trött eller så..

VANLIGA DAGAR Permalink0
Helt förstörd redan efter två dagars VFU.. Tar på krafterna att vara med femton 3 till 5-åringar hela dagarna. Det är verkligen inget enkelt jobb. Tänk att ansvara för andras barn, och dessutom ett helt gäng samtidigt. Är ju kaos ibland, men all kärlek och glädje man får är definitivt värt det. Därför är det också världens bästa jobb. Tror inte det är många jobb som är fyllda med så mycket skratt och glädje. Man har kul samtidigt som man faktiskt är väldigt viktig och är med och formar framtidens generation.

Fick världens finaste välkomnande imorse. Barnen bara sprang mot mig på gården och kramade mig och skrek mitt namn. Sjukt att de lärt sig mitt namn så fort. Men det räcker inte att bara vara omtyckt bland barnen, hoppas att jag kan utvecklas till världens bästa pedagog också!



Till top