ammi's

Onsdag

VANLIGA DAGAR Permalink2
Sista dagen här hos mamma, på rätt länge antar jag! Imorgon eller på fredag får jag och Laura
nycklarna till lghtn. Obeskrivlig känsla! Kommer nog mestadels vara där och njuta av att vara stadsbo
de första veckorna, hahah..

Har haft rätt fullt upp idag iallafall. Mamma ringde distriktsköterska imorse p.g.a jag haft ont
på högra sidan i buken i 1,5 vecka. Gör ont när jag gör olika rörelser och går på toa osv..
Inte jätteont men tillräckligt för att jag ska oroa sig. Så sköterskan ringde och väckte mig
och ville att jag skulle förklara symtomen, haha. Men jag behövde inte åka dit iallafall, hon
trodde det var en cysta på högra äggstocken (de flesta har såna), och de kan tydligen svullna upp och
bli irriterade ibland i samband med mens eller ägglossning. Aldrig hört talas om detta,
men skönt att veta, så man slipper oroa sig för typ äggledarinflammation så fort man har ont i nedre regionen!
Resten av dagen har jag typ flyttpackat :) Blev subway och fika inne i Lkpg med mamma och Isak också!

 
#1 - - storasyster:

Hoppas du mår bättre! Har ni fått nycklarna? :)

#2 - - Amanda:

Japp fick min nyckel idag :) och mår även lite bättre, sakta men säkert haha!

Till top