ammi's

Vit helg

VANLIGA DAGAR Permalink2
Sitter själv hemma nu och softaaar. Så jäkla skönt med en vit helg,
minns inte senast jag hade det, illa. Ska typ sitta och lyssna på älskade Paul Kalkbrenner
hela kvällen, och annan avslappnande musik. Sen ska jag fan gå och lägga mig tidigt.
På måndag börjar ju nya rutiner :(

Firade förresten pappas 62-årsdag idag. Grattis till min söta gamla pappa 
Vi käkade en hel jäkla anka på 4 personer. Gott var det!

Alltså detta är inte bara musik, det är konst.. Vet dock att vissa inte kommer hålla med mig om det :)


#1 - - Elina - svar:

Jag meeed :( detta året kändes typ inte som alla andra när du inte var här ;(

#2 - - Amanda:

sv: awww :( gullig du är haha! men får lätt bli event eller datorplats en gång snart igen, ångrar som fan att jag inte var där mer i år :o

Till top