ammi's

TÅGLUFFARNA?

VANLIGA DAGAR Permalink4
Tack vare att biljetterna har släppts till DreamHack Summer '10 nu
så har jag och Erica börjat tagga som fan, redan. Det är lixom 132 DAGAR KVAR!
Föööör tidigt att börja längta så mycket redan, så vi kom på en sjukt bra idé.
Det vi taggar mest är ju att få träffa allt DH-folk, så därför kom vi på att
vi kan tågluffa runt på sportlovet och träffa alla, HAHAH :D

Årtiondets bästa idé, håller ni inte med?

Det märks inte att jag hade tråkigt va? :o
#1 - - magnus:

haha, fina PS skillz ;)

#2 - - Storasyster:

Önskar jag hade ngt att säga här. O det känns som att jag vill/ska säga ngt oxå, men jag förstår inte vad det är du ska göra?



Förstår att du längtar till DH. GÅr inte att ta miste på! =D



OM det kommer en dag då jag själv har barn så kommer jag inte förstå vad mina egna barn pratar om - om utvecklingen i det svenska språket fortskrider som den gör idag dvs. hahaha!!



Dax för en stressig dusch o en sista natt innehållande en über tråkig inventering.



Puss & kram!

#3 - - ammi:

Hahaah Magnus: det är inte ens PS, det är paint :D

så jag tycker det är rätt skillat för oh vara i paint (;



Sofia: Haha, alltså vi saknar allt folk vi träffade på dreamhack :) så vi funderar på att tågluffa runt i sverige och träffa några av dom på sportlovet. Då slipper vi vänta ända till DH!

#4 - - Storasyster:

Jahaaaaaaaaaaaaaaaaa!



SKRIV DET DÅ!



Hahaha!!!

Till top