ammi's

NYA NAGLAR

SKÖNHET & FIX Permalink4
Känner mig som en häxa, haha (: Men snyggt blev det iallafall.
Nu blir det städning på hög nivå, så har jag det gjort sen (;

#1 - - Storasyster:

Snyggt!

Har haft denna längd själv. Känns för långa, men helt ok. Kör gärna med den lite kortare versionen.

#2 - - ami:

Jaaa, kanske lite långa, men tycker det är snyggast :D

Fick dock fila ner några millimeter på dom, för det blev väldigt knepigt med användning av tamponger annars märkte jag. HAHAAH, kanske lite privat :)

#3 - - Storasyster:

Hahaha!

Tack för den mentala bilden. xD

#4 - - johanna:

vill du bli veckans blogg i min blogg och få bli länkad i en vecka samt få gästblogga i min blogg varje dag i en vecka? isåfall anmäl dig NU, om detta bara var en störande kommentar så ber jag om ursäkt!//johannatown.blogg.se

Till top