ammi's

MINA KOMPLEX

ME, MYSELF & I Permalink3
Har tråkigt och ska snart duscha, så tänkte att jag
skulle "prata ut" om mina komplex, som massa andra
bloggare gör? Haha.

Saker jag ogillar med min kropp...

- Min näsa
Började hata den i lågstadiet då en kille faktiskt
retade mej för den? Har dock lärt mig att acceptera den nu,
men om det är något här i livet jag verkligen gråtit och mått
dåligt över, så är det min näsa.

- Mina bröst
Storleken är det egentligen inget fel på,
dom passar till min kropp tycker jag :)
Och hellre fasta bröst än stora hängiga.
Men gillar ändå inte utseendet på dom.

- Mina lår
Som sagt, fett på mig har en tendens att sätta
sig på mina lår, inte på typ överkroppen som jag vill.
Ganska störande.

MEN, utan fokus på några särskilda kroppsdelar så är jag
faktiskt ganska nöjd med min kropp och mitt utseende i helhet :)
#1 - - Storasyster:

Kropps komplex... Satt o suckade över mina med min mor över en fika på Espresso House. Ngt vi tjejer tyvärr aldrig kommer över. Suck!

Hade jag haft en miljon över så hade mkt av det gått till att fixa både det ena o det andra.

Tycker det är super bra att du överlag är nöjd med din kropp. Att spendera flera år på att må dåligt o aldrig riktigt acceptera hur man ser ut är jätte tråkigt. Och det är juh faktiskt sin egen tid man spiller.

Kram på dig, min vackra lillasyster! =)

#2 - - Fredrik:

du är snygg precis som du är :) <3<3<3<3

#3 - - ammi:

aw, söta ni är! :')



håller med dej totalt syster, det är synd att man ska haka upp sig på små "brister" på ens kropp, såna som andra ofta inte tänker på ändå. Helt galet!

Till top