ammi's

Fika med Erica

VANLIGA DAGAR Permalink1

Haft en peeeerfekt dag! Gårdagen också faktiskt 😊 Blev julklappsshopping igår, och lite till mig själv, bland annat ett dyyyrt kosttillskott. Jag provade det hos mamma och fick sån magisk energi så var tvungen att köpa det själv! Hoppas verkligen det var kosttillskottet det berodde på. Tänk om det är så enkelt att man kan hitta en lösning (kosttillskott) till att man har noll motivation, ork, livsglädje osv. Isåfall är just den lösningen ovärderlig för mig..

Jag tog ett beslut för två veckor sedan som baseras på att jag fortfarande har saker att reda ut med mig själv och att jobba med. Jag har (som jag skrivit om tidigare) genomgått en enorm personlig resa de två senaste åren, som har gjort mig så pass psykiskt stark att jag kunnat ta mig an saker som jag ALDRIG hade vågat hoppats på ens. Jag tänkte lite att nu är alla "problems solved" typ, att nu är jag redo för resten av mitt liv. Det var väldigt blåögt tänkt av mig, för självklart kommer det bakslag då man inser att vägen på resan är jävligt kringelikrokig ändå! Ursäkta för att jag uttrycker mig i metaforer, jag kommer berätta mer konkret om det när jag känner mig redo helt enkelt! Det är inte så allvarligt som det låter, haha. Jag är en känslomänniska och därför får jag det nog att låta lite dramatiskt, men det är helt klart en jobbig grej för mig. Det är också anledningen till att jag inte orkat blogga, och inte riktigt orkat svara på kommentarer på exempelvis instagram och andra sociala medier. Men jag kommer tillbaka!! ❤️

#1 - - elina ljungqvist:

Kämpa på fina du❤❤ Du får gärna göra en uppföljning om kosttillskottet eller berätta sen om det funkar så bra ☺
/Elina

Till top