ammi's

Helgen

VANLIGA DAGAR Permalink2
Haft rätt fullt upp i helgen så därför har jag inte bloggat! Var med Erica i fredags och lördags,
festade lite, det blev inte så mycket. Men hade kul tillsammans som vanligt.
Och idag blev det en dagstripp till släkten i Skåne, tog släktfoto som jag knappt vill se hur
det blev, haha. Men var jättetrevligt iallafall, sjukt fint väder också.
Nu vet ni lite vad som hänt iallafall, orkar inte skriva detaljerat.
Är så slut i huvudet efter dagen, 50 mils bilresa totalt, haha. Ont i halsen med,
blir säkert sjuk nu till valborg och allt, lägligt!!

 
#1 - - Elina - sv:

hahah jaapp det är peruk såklart ;) Nu vet jag iallafall att jag aldrig kommer färga det brunt haha. Jassåå är vi så lika :D

#2 - - Amanda:

sv: Hahaha! Nej ska jag vara ärlig så passar du bättre i blont än i den bruna färgen som peruken hade :) Men finns ju tusen nyanser utav brunt, tycker det är fint med mer guldig/röd nyans! Haha ja faktiskt, eller har inte tänkt så mycket på att ni är lika innan, men det syntes när du hade brun peruk :)

Till top