ammi's

Dagen i bilder

ME, MYSELF & I, SKÖNHET & FIX Permalink2
Dagen började med skola och grupparbete, det tredje i år tror jag.. Helt sjukt vilket tempo vi har. Minns i gymnasiet när man kunde ha typ två månader på sig att göra ett hyfsat stort arbete, nu på högskolan har vi max två veckor typ... Ännu större arbeten med. Buhu.
När jag kom hem efter lunch ungefär så var Andreas redan hemma. Han har varit sjuk hela veckan den stackaren, men han försökte jobba idag. Blev bara två timmar dock, sen skickade de hem honom för de märkte hur dåligt han mådde 😔 Min lilla plutt. Lagat mat till honom iallafall! (Eller det är oftast jag som gör det, eftersom jag är matvraket hehe). Pitabröd med pulled pork blev det, gött.

Resten av dagen har jag tagit hand lite om mig själv också. Beställde massa blackhead-ansiktsmasker för någon vecka sen och använde det idag. Gör så SJUKT ont att dra bort den efteråt eftersom den stelnar. Har dock inga blackheads-finnar men blir väldigt torr och typ fjällar i ansiktet på vintern, och då är den masken bra för att få bort döda hudceller. Beställde också contouring-kit i samma veva, så kört på det varje dag nästan. Sjukt kul att testa nya sminkrutiner!






#1 - - Elina:

Alltså huuur fort växer ditt hår eller 😱😲😭 sååå himla orättvist....

#2 - - Amanda:

Haha jag vet :( det är orättvist.. Men tyvärr växer ALLT mitt hår på kroppen otroligt snabbt, så på så vis skulle jag nästan vilja ha långsammare hårväxt, hahaha! Raka raka raka...

Till top