ammi's

Bestulen på mjukisbyxor

OUTFITS/JAG JUST NU, SHOPPING Permalink0
Köpte mig ett par nya mjukisbyxor idag. Egentligen har jag skitmånga, men inga mörka/svarta.. Hade ett par svarta Everlast-mjukisar men de blev stulna i tvättstugan för några dagar sedan. De var dessutom smutsiga när de stals?! Jag tar alltid upp tvätten i en säck och ställer vid tvättmaskinen, sen sorterar jag och kör en maskin i taget. Direkt efter maskinen är klar så torktumlar jag det, för att sedan ta det direkt till lägenheten igen. Så någon har ju alltså rotat i min säck med smutstvätt som stått där och väntat på sin "tur"..

Jag hade tvättpasset på kvällen så jag HOPPAS att det var några fyllon som fick för sig att sno tvätt, och att de sedan ångrade sig dagen efter.. Börjar ju iallafall undra vad det är för folk som bor här.. Någon dag senare upptäckte vi även att en av Andreas favorittröjor försvunnit spårlöst, och den var med på det tvättpasset. Så den blev tydligen också stulen, svettluktandes, haha. Konstigt att tjuven tog både tjej- och killplagg.

Här är iallafall de nya mjukisbrallerna, 75 spänn på HM:s barnavdelning haha! Men det var storlek 170, och jag är ju 165 cm.. De är jättelena med, sånt där gosedjursmaterial typ 😍 (Andreas ville också va med på bild hihi).
Till top