ammi's

Cha cha, solen skiner här i Lkpg..

VANLIGA DAGAR Permalink1
och jag har glömt att skicka in en individuell reflektion. Inlämningsdatum var för 3 dagar sedan. Skrev till Elin i panik, och hon bara "VA?! Jag med!! När skulle den in?!?!". Haha, skönt att det inte bara är jag som glömmer totalt ibland. Haft tankarna på annat plugg och Andreas som nu kommer hem om mindre än 24 timmar. Jag vet inte om den här gången har varit värre eller bättre än förra gången han var borta, men jag hade iallafall glömt hur konstigt och jobbigt det känns när man är utan varandra mer än en vecka. Det är precis som att hjärnan hanterar det på ett speciellt sätt, tillslut känns det som en dröm att han ens funnits typ, men drömmen kommer uppfyllas igen om ett dygn! 😍 Må det inte vara så här jobbigt att vara ifrån varandra i framtiden...
 
Har iallafall varit hos mamma sedan igår, vilket alltid får mig på bra tankar! Igår hade vi lördagsmys och kollade på två filmer, "Cake" och "Morning Glory". Den första var ganska mörk och deppig, men den andra kan jag varmt rekommendera! Hade även med mig en egen godispåse på typ 1 kg hit, PLUS ett halvt kg med bara lakrits som mamma och Olle älskar. Tanken vara att min egna feta godispåse skulle räcka till Andreas kom hem, men det är tveksamt nu, hehe. Mamma och Olle åt inte bara upp all lakrits de fick, utan mer än halva min godispåse också, hahah! 😉 Jag känner nog inga godisgrisar som dom.. Men det gör inte så mycket. Jag älskar att KÖPA godis men sen äter jag kanske max 5 små godisbitar på ett dygn, så förstår inte ens varför jag köper det eftersom det räcker i veckor då..
 
Mitt frukostsällskap! 
#1 - - elina:

ASSÅ...så är det för mig med 😅 när jag har godis hemma kan man gå och ta lite då och då. Men när man inte har hemma är man SUPERSUGEN verkligen och köper hem massor. Sen äter man inte så mycket ändå 😂 så värt

Till top