ammi's

Ont i kroppen

INREDNING Permalink0
Vet inte vad det är med mig. Haft konstant ont i kroppen och känt mig konstig i några dagar nu. Misstänker att jag har urinvägsinfektion igen med. Seriöst, har testat ALLA knep för att inte få det? Men inget fungerar?

Har tagit beslutet att Milton får åka hem ett tag, iallafall denna veckan när jag har skola varje dag.. Så testar jag leva som vanligt, börja gymma osv igen, för den här värken i kroppen klarar jag inte. Varit helt förstörd den här helgen. Vet inte om det kan bero på att jag knappt rört mig alls när Milton varit här, han vill ju inte gå långa promenader och jag kan inte åka iväg. Hoppas bara det är tillfälligt, vill ju ha min bebis här 😔

Ändrade om i lägenheten igen, haha! Kan aldrig bestämma mig. Köpte en gosig matta på Rusta för 99 kr med 😃 eller tog två stycken så det ser ut som en stor! Jättenöjd, ser så fräscht ut.
Till top