ammi's

Blivit en tråkig tjej, eller?

ME, MYSELF & I Permalink2
Spenderar helgen hemma, som vanligt nu för tiden! Det slog mig att jag festar till det max 2-3 gånger i månaden nu för tiden, haha. Rätt stor skillnad jämfört med för ett år sedan, då det kanske blev 2-3 gånger i veckan?! Inte konstigt att man tröttnat på det.. I och för sig har jag världens finaste kille nu ❤️ 
Haha.. jag har fått några utskällningar för att jag sagt att jag inte vill festa lika mycket när jag har kille. Folk tolkar det väl som att jag endast festat för att träffa killar, men det har handlat om att jag inte klarar av att sitta ensam hemma varje kväll.. Och verkar som att folk bara vill umgås med en när man festar. Tycker inte någon har rätt att skälla på en för att man inte är med. Umgås gärna nykter istället, vilket jag anser är mer kvalitetstid, men den sortens förfrågan får man ju aldrig. Lite synd.
Jaja, är glad att Andreas orkar/vill vara med mig så mycket som han är ❤️ Saknar verkligen inte den gamla ensamheten i min lägenhet!

Snapchat for the win
#1 - - elina:

Åååh, vad tråkigt! hade jag bott i Jkp hade vi umgåtts heeela tiden :D Håller med dig om kvalitetstiden!

#2 - - Amanda:

Sv: Aw vad kul att höra :') Önskar också att vi bodde närmare varandra, ååh fan vad kul vi skulle ha, love you 😃 ❤️

Till top