ammi's

Hemma igen

VANLIGA DAGAR Permalink1
Att blogga har inte funnits på kartan riktigt. Dels fick jag reda på i förrgår att en vän blivit misshandlad till döds av hennes pojkvän. (Ni kanske har läst om mordet som begåtts på en kvinna i Jönköping). Det kom som en riktig chock. Hon var alltid så glad och positivt inställd till allting. Vi stod ganska nära varandra för några år sen, men gled isär lite på senare år. Jag lider verkligen med hennes närmsta vänner och familj. Ett mordbesked måste vara ett av de mest fruktansvärda besked man kan få. R.I.P. fina Alicia ❤️

En hel del ångest har sköljts över en de senaste dagarna. Inte minst idag under hemresan. Jag ville inte åka hem. Hm, när man gråter över att komma hem till Sverige, är det inte dags att då tänka över sitt liv lite..? Vi har haft det riktigt roligt och underbart trots att syftet med resan inte var att festa. Delat många skratt och fått nya fina minnen med min bästa Erica. Vi firar lite 10-årsjubileum nu i sommar. Helt sjukt att det var 10 år sedan vi började vår resa genom tonåren tillsammans. Vilka hade vi varit idag om vi aldrig träffat varandra? Det vi byggt upp tillsammans är väldigt unikt tycker jag och det gäller att ta vara på! 




#1 - - Erica:

❤️❤️

Till top