ammi's

Getting ready for VFU

VANLIGA DAGAR Permalink0
Då var helgen slut, buhu.. Men den har varit bäst! Igår åt jag, pappa och Isak på Jensen Bofhus här i stan. Mycket gott! Tog medium på köttet och var livrädd att det skulle vara lika blodigt som en annan gång jag åt där, då bara rann det blod ur, men denna gången var det perfekt. Dock är jag inte så förtjust i råstekt potatis.....
Haha, pappa tog en sjukt rolig bild på mig och Isak när vi åt förresten. Kunde inte sluta skratta åt den, HAHA. Blixten gör att Isak ser ut som ett Auschwitz-offer när han tuggar, kindbenen bara sticker ut. Sen håller han besticken konstigt också så det ser ut som han spelar piano, hahahahah. Längesen jag garvade så mycket.

För övrigt har jag nyss packat, storstädat lägenheten och försöker nu också dricka upp mjölken som jag har kvar i kylen. Flyttar ut till pappa i fem veckor för att jag ska ha min VFU (praktik) där igen! Anledningen till att jag inte bytt VFU-område till Jönköping är för att det är rätt skönt att bo hemma och slippa laga mat när man kommer jobba 100%. Vet hur trött man kommer vara bara för man är ovan, haha. På förra VFU:n la jag mig typ direkt i sängen när jag kom hem och låg där resten av dagen.. Ska ha större barn nu också! Var på småbarnsavdelning förra gången, undra vad som är mest energikrävande? Vi hade ändå bara 10-13 småbarn då, nu kan det ju va runt 20 större barn, och jag tror att dom är lite vildare, hehe.. Hoppas på det bästa helt enkelt! Kommer sakna min kära lägenhet, men åker nog hit på helgerna ändå. Nästa vecka är det ju påsk. Fyra dagar ledigt, TAGGA!


JAG DÖÖÖR.. Isak ser så sjukt läskig ut hahaha. Älskar att kameran tagit bort 15 kilo eller något, brukar ju va tvärtom.




Till top