ammi's

Blåmärken och body pump

TRÄNING Permalink0
Kom nästan precis hem efter ett hårt body pump-pass med Elin! Det kändes att man inte kört det på ett tag.. Insåg också att det kanske inte var så smart eftersom dom byter ut hissen i mitt lägenhetshus just nu, och jag bor på femte våningen så jag går upp och ner för ÅTTA (!!) trappor dagligen. Kommer väl knappt kunna ta mig ifrån lägenheten om jag får samma träningsvärk i benen som jag brukar.. Jaja!
 
Annars då? Jodå, det rullar på. Solade 1,5 timma ute idag och sen blev det molnigt och började regna så jag gick in och somnade i sängen, haha. Jag vill ha vikariat på förskola!! Blir så uttråkad. Måste söka på fler ställen för Mullsjö kommun har inte hört av sig än. 
För övrigt så är jag helt blåslagen sedan midsommar, haha. Jag har inte ont men lekarna vi körde satte sina spår.. Kan inte vara normalt att få såna blåmärken.

Ifrån 3-bensstafetten..
 


Till top