ammi's

Emmaboda 2015

EMMABODAFESTIVALEN Permalink0
Fy vad jag hatar när jag totalt glömmer bort att blogga, blir så mycket att sammanfatta när man tillsist kommer på det.. Kom iallafall hem från bästa Emmaboda igår! Skulle egentligen åkt hem idag, men värsta ovädret med klass 1-varning slog till under gårdagen, så vi kände att det inte var lönt att stanna. Jag vet inte om jag fattat riktigt att jag är hemma igen, eller förstår knappt att jag varit där, gick så sjukt fort, haha! Men kan nog faktiskt säga att detta var det bästa Emmaboda hittills, trots att vissa kvällar var så sjukt kalla att jag knappt orkade gå på spelningarna. Blev även sjuk andra kvällen och låg och skakade med 39 graders feber. Gick till sjukstugan och dom eskorterade mig till akuten. Fanns inte så mycket dom kunde göra egentligen förutom att konstatera hur hög febern var, men jag knaprade alvedon och sen var allt som bortblåst. Sjukt konstigt. Som tur var hade jag världens bästa kille som låg och pussade på mig resten av kvällen/natten och såg till att jag inte blev värre!

Annars har jag delat sjukt fina minnen med Camp creepy doll. Måste erkänna att stunderna då vi drack och umgås var bäst! Det slog som sagt alla andra år då vi i princip bara haft kul på fyllan på natten. Så himla kul att kusinerna var med oss. Det jag tar med mig från Emmaboda 2015 är nya sjuka minnen, förbättrade relationer och finaste killen som jag inte lämnat många timmar efter Emmaboda. Är hos honom nu, så ni får ursäkta om inlägget är lite osammanhängande.












Till top