ammi's

Dagarna bara går..

VANLIGA DAGAR Permalink0
Dag 4 i lägenheten! Haft lite fullt upp så glömt bort att blogga, haha. Trivs jättebra hittills iallafall! Visst kan man känna av separationsångesten då och då, men denna veckan har jag kunnat gå upp 2 timmar senare än vanligt, definitivt värt det :) Har sovit jättebra också faktiskt, trots att jag har uppblåsbar madrass som läcker luft, hehe. Har dock varit hos pappa och ätit eller köpt färdigmat, för mina köksgrejer är hos mamma, plus att dumma kylskåpet här fungerar inte. Fått slänga mjölk och leverpastej redan, sjukt irriterande, men jag har kontaktat hyresvärden nu så jag får hjälp. Annars är allt bara plus iallafall! 

Invigde lägenheten med lite caps i onsdags också (en drinklek), så vi var ett litet gäng här. Sedan blev det akademien som vanligt. Ikväll är det tacokväll på aka också, så jag och Elin ska dra dit, chill!






Till top