ammi's

3 dagar på mellandagsrea

SHOPPING Permalink2
Ska inte sticka under stolen med att rea gör mig helt crazy.. Speciellt inredningsbutiker. Ni såg ju de två sakerna jag kom hem med första dagen. Dag 2 kom jag hem med en ny lampa, en kavajliknande sak från H&M, en ljushållare från riverdale och ett Yankee ljus "cosy by the fire".. Yankee candles är alldeles för dyra för en student, så passade på att köpa ett som var på rean för 150 kr, haha.
Även igår var jag och Isak på stan och skulle leta nyårskläder åt honom. Hoppas han tycker jag är grym att shoppa med! Det senaste året har jag hittat kläder åt honom som blivit hans favoriter senare. Hoppas det gäller samma med de kläder han köpte igår. Blev ett par svarta jeans till nyår, en blårandig skjorta, en blank/ljus "silkesskjorta" och en fluga! Sen avslutade vi dagen med pizza. Så näääjs. Igår kväll och idag är jag dock svinförkyld. Är glad att jag hann med allt spring på mellandagsrean innan förkylningen blev värre. Å andra sidan tycker jag det är skönt att vara ute i kylan när man är täppt och näsan rinner. Aja, hoppas det är på bättringsvägen imorgon. 




Som jag har suktat efter denna lampa! Sket i att den inte var på rea, kunde inte låta bli att äntligen köpa. 
#1 - - Tobias :

Den bronsfärgade lampan med en klotrund glödlampa var fräck. Var köpte du den någonstans (vad heter lampan)? Vill ha!

#2 - - Amanda:

Svar till Tobias: Den köpte jag på Clas ohlssons! 😊 Både lampan och "lamphållaren" finns där, så det är bara till att fråga vilka som hör ihop 😊 lycka till!

Till top