ammi's

Love my bed

ALANYA Permalink0
Helt galet vad trött jag varit efter Alanya. Sov 12 timmar i natt och är fortfarande trött. Hostar och har ont i halsen också, och har ögoninflammation. Haha, det är inte lätt när det är svårt. Men Alanya var definitivt värt det! De första dagarna var bäst, som alltid, då alla fortfarande var pigga och taggade. Sen blir man alltid trött och sjuk. Det var första gången jag åkte på partyresa med ett helt gäng också. Sjukt kul! Men någon jävel försvinner ju alltid under kvällen, hahah. Kan säga att jag fått min årliga dos av dans. Jävlar vad vi har dansat, men föredrog ändå att sitta på hotellet och dricka/umgås! Man börjar väl bli gammal, hehe. 

Var jättemysigt att vara där med Andreas också. Har nog aldrig haft det så mysigt med någon! Så tråkigt att sommaren är slut nu och att verkligheten börjar igen, men allt kommer nog vara bra ändå med världens bästa kille vid min sida ❤️







Utsikten från vårt vardagsrum!






Hur snygg?!?!

Danne är snygg med, HAHA.

Just det, hade kackerlackor på hotellet för första gången. Aldrig upplevt det innan. Så vidriga djur! Stora och snabba. Dock är dom helt värdelösa också eftersom dom hamnar på rygg hela tiden och sprattlar till döds, hahah.

Till top