ammi's

Aw yeah

VANLIGA DAGAR Permalink0
Godkväll! Ligger hemma i soffan nu och kollar på fångarna på fortet, välbehövligt. Gårkvällen var rätt go! Först förfest med Elin, Gabbi, Martin, Isac och många fler. Sen drog vi till Sliver. Var så jäkla mycket rök ifrån dansgolvet att hela lokalen var dimmig, till och med inne på toaletten, så najs hahahah.. Älskar att stå mitt i dimman så man inte ser någonting, sjukt kul haha!
Sen avslutades kvällen med Donken där jag och Elin beställde 20 st chicken nuggets ihop, asgott. 

Idag var det meningen att jag skulle shoppa men det gick inte bra alls. Hade gjort värsta listan med saker jag skulle kolla på, bland annat höstskor och vinterjacka. Slutade med att jag åkte hem tomhänt för jag kunde inte bestämma mig mellan två jackor jag hittade, blev nästan galen haha. Fuck it typ. Får väl ta med mig något smakråd som får bestämma åt mig.



Sjuk utsikt ifrån förferren.


Dimmigt som sagt



Till top