ammi's

Muntlig examination

VANLIGA DAGAR Permalink1
Usch fyfan vilken natt jag har haft. Allt tack vare att vi hade muntlig examination idag, antar jag haha. Jag la mig typ efter midnatt någon gång men somnade inte helt förrän 05:30. Däremellan slumrade jag till ibland men vaknade med ett ryck precis innan jag skulle somna in. Sen började jag drömma sjukt läskiga drömmar, bland annat att vi hade demoner i vårt hus och det var ALLTID mörkt, gick inte tända lampor längre i huset. Hade även en demon i mig som mamma fick driva ut som om hon var någon präst. Sjukt.

Sen ringde klockan vid 08 och då hade jag fått knappt tre timmars sömn, haha. Bara till att pallra sig till skolan och försöka förbereda sig lite inför examinationen. Mötte även upp Robin som är världens bästa stöd. Examinationen gick okej, får komplettera för att jag inte visste vad Jeans Piagets begrepp assimilation och ackumilation betydde. Suck. Men väldigt många andra fick också komplettera. Vi är ju newbies trots allt.

Lagom blek man är, men det blir det ändring på snart, hihi :D
#1 - - linnea:

Blek..? sådär brun är jag efter att jag har solat hela sommaren xD jävla skitpigment

Till top